«گل یا پوچ» مهران مدیری از ۷ مرداد در شبکه نمایش خانگی از رمان «ده‌ تن»، برگزیده جایزه داستان ملی، در مشهد رونمایی شد ادبیات حماسی نیازمند نقد و بازنگری جدی است رضا عطاران با «قیف» در راه سینما‌های کشور پخش مستند «حیات وحش اروپا» از فردا (یک مرداد ۱۴۰۳) مجوز اکران «قلب رقه» و «روزی روزگاری آبادان» صادر شد داوران جشنواره لوکارنو را بشناسید «پول و پارتی» اکران می‌شود پانته‌آ بهرام ممنوع الفعالیت و ممنوع التدریس شد؟ حکایت سلطان واقعی جنگل و ... آخرین وضعیت «سعید راد» به روایت دخترش گزینه‌های کمیته فرهنگ برای وزارت فرهنگ دولت چهاردهم + اسامی بررسی ۶ فیلم تازه که به اکران می‌رسند | از «مصائب شیرین» تا «پول پارتی» اعجاز ایجاز (بخش چهارم) ادبیات الکترونیک و دو ساحت متنی ادبیات فارسی؛ لذت هنری یا ضرورت تحصیلی؟ شب‌های نورانی شهر کتاب مشهد | «صدرخوانی» به‌مناسبت عزاداری سید و سالار شهیدان آزادشدن ۱۱۰ زندانی با کمک «محسن چاوشی» وقتی فکر می‌کنیم، کجا هستیم؟ | درباره کتاب «نزدیکِ ایده» اثر زیمونه یونگ و یانا مارلنه مادر
سرخط خبرها

۱۲۰ نفر در بخش اطلاع‌رسانی محیطی نمایشگاه کتاب

  • کد خبر: ۱۶۲۳۸۰
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
۱۲۰ نفر در بخش اطلاع‌رسانی محیطی نمایشگاه کتاب
مدیر کمیته پاسخگویی و اطلاع‌رسانی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از حضور ۱۲۰ نفر در بخش اطلاع‌رسانی محیطی این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آزاده نظربلند، مدیر کمیته پاسخگویی و اطلاع‌رسانی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های این کمیته در نمایشگاه گفت: با توجه به برگزاری همزمان سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به‌صورت فیزیکی و مجازی، کمیته پاسخگویی و اطلاع‌رسانی به فراخور شکل برگزاری نمایشگاه شامل دو بخش مرکز تماس برای پاسخگویی به ناشران و خریداران بخش مجازی نمایشگاه و مرکز اطلاع‌رسانی کتاب‌ها و ناشران برای پاسخگویی به مراجعان در بخش فیزیکی نمایشگاه است.

وی افزود: در نگاه کلی، تسهیل دسترسی بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به کتاب‌ها، ناشران، پدیدآوران و موضوعات مورد علاقه آن‌ها با ارائه اطلاعات مناسب، تسهیل فرایند‌های انتخاب و خرید کتاب، پیگیری مشکلات ناشران و خریداران در بخش مجازی نمایشگاه و همچنین استفاده از فناوری‌های نوین برای پاسخگویی و اطلاع‌رسانی به مراجعان بخش‌های مجازی و فیزیکی نمایشگاه وظایف از این کمیته است.

مدیر کمیته پاسخگویی و اطلاع‌رسانی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیان اینکه فعالیت مرکز تماس همزمان با ثبت‌نام ناشران در نمایشگاه آغاز شده و در ایام نمایشگاه و شروع خرید مجازی کتاب به اوج می‌رسد، گفت: پاسخگویی به ناشران و خریداران بخش مجازی نمایشگاه، پیگیری تمامی فرآیند‌های مرتبط با ناشران و خریداران از مرحله ثبت‌نام، خرید و فروش تا ارسال و دریافت بسته‌ها و پیگیری مشکلات و شکایات آنان از مهمترین وظایف این مرکز است. همکاران این مرکز، پاسخگوی شماره تماس پشتیبانی نمایشگاه و همچنین تیکت‌ها و ایمیل‌های ارسال شده از ناشران و خریداران هستند. مرکز تماس نمایشگاه با شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ از ساعت ۹ تا ۱۸ هر روز پاسخگوی خریداران و ناشران خواهد بود.

نظربلند افزود: دومین بخش این کمیته، مرکز اطلاع‌رسانی کتاب‌ها و ناشران برای پاسخگویی به مراجعان حضوری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است. در همین زمینه غرفه‌هایی در محیط نمایشگاه و سالن‌ها برای پاسخگویی به بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. در این بخش همچنین از ظرفیت‌های دیگری نظیر استقرار استند‌های لمسی در محیط نمایشگاه و نرم‌افزار اطلاع‌رسانی نیز استفاده شده است. نرم‌افزار اطلاع‌رسانی با عنوان «نمایشگاه کتاب» در دو نسخه اندروید و IOS برای اطلاع‌رسانی درباره کتاب‌ها، ناشران داخلی و خارجی و فعالیت‌های جنبی نمایشگاه طراحی شده و در «کافه بازار»، «انار دونی» و «آی اپس» قابل دریافت است. خریداران و مراجعه‌کنندگان می‌توانند قبل از مراجعه به نمایشگاه این اپلیکیشن را دریافت و استفاده کنند. غرفه‌های اطلاع‌رسانی و استند‌های لمسی نیز در بیش از ۲۰ نقطه نمایشگاه جانمایی شده‌اند و بازدیدکنندگان می‌توانند با حضور در نمایشگاه و مراجعه به این غرفه‌ها اطلاعات لازم را کسب کنند.

مدیر کمیته پاسخگویی و اطلاع‌رسانی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ نفر فعالیت‌های این کمیته را در دو بخش مجازی و حضوری این دوره از نمایشگاه راهبری می‌کنند، گفت: از این تعداد حدود ۱۲۰ نفر در بخش اطلاع‌رسانی محیطی نمایشگاه و حدود ۸۰ نفر در مرکز تماس مستقر هستند.

وی افزود: با توجه به تجربه‌ای که از دوره‌های گذشته در مرکز تماس نمایشگاه کتاب حاصل شد، سعی کردیم فرآیند‌های نرم‌افزاری را بهبود ببخشیم و مشکلات و ابهامات ناشران و خریداران را در سامانه برطرف کنیم. علاوه‌بر آن یک برنامه داخلی برای مدیریت ارتباط با مشتریان طراحی شده است. در این سامانه سوابق مشکلات و شکایات ثبت می‌شود تا با توجه به روند طی شده امکان خدمات‌رسانی بهتری فراهم شود.

مدیر کمیته پاسخگویی و اطلاع‌رسانی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران همچنین گفت: در بخش اطلاع‌رسانی با توجه به تجربه سال گذشته توانستیم در زمینه جانمایی غرفه‌ها و همچنین بهینه‌سازی نرم‌افزار نمایشگاه برنامه‌ریزی کنیم. در این زمینه غرفه‌ها با توجه به نقاط حضور و ازدحام جمعیت جانمایی شده‌اند و همکاران بخش اطلاع‌رسانی با مدیریت بهتر در نقاط مختلف نمایشگاه حضور دارند. همچنین نرم‌افزار اطلاع‌رسانی نمایشگاه برای ارائه خدمات بهتر به بازدیدکنندگان بازبینی و به‌روزرسانی شده است.

نظربلند در پایان افزود: در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اولین‌بار کتابفروشی‌ها در بخش مجازی نمایشگاه حضور دارند.. بنابراین خریداران کتاب در بخش مجازی می‌توانند علاوه بر خرید کتاب از ناشران، در صورت تمایل از کتابفروشی‌ها نیز خرید کنند. به دلیل افزوده شدن این بخش به نمایشگاه علاوه بر پشتیبانی از ناشران، پشتیبانی از کتابفروشی‌ها را نیز در مرکز تماس خواهیم داشت.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->